7News

Эксперт рассказал, как Украина может стать виновницей гибели людей в Сирии

Экономика | 06 ноября 2017, 21:55
Эксперт рассказал, как Украина может стать виновницей гибели людей в Сирии

Без співпраці із українським заводом "Антонова" і виданих ним сертифікатів льотної придатності літаки Ан не зможуть приземлитися у аеропорту жодної з європейських країн.

Про це в коментарі gazeta.ua розповів військовий експерт з авіації Валерій Романенко.

"Подібна ситуація виникла і з української сторони з російськими військово-транспортними Іл-ами, що знаходяться на озброєнні мелітопольської бригади транспортної авіації України. Україна не має на них жодної документації, хоча може ремонтувати ці літаки в Миколаєві без допомоги Росії.

Росіяни думали, думали і запропонували наступне: вони дадуть сертифікати льотної придатності на наші літаки, а ми на їхні. Тут треба ураховувати політичну складову. Бо на цих самих АН 124 возять військову техніку до Сирії. Якщо нам це потрібно – можемо це робити.

Однак питання з сертифікацією для Анів – не єдина проблема, яку отримала російська сторона через припинення співпраці з українським підприємством.

"Російські повітряні сили не доотримали два літаки Ан-148, які мали до них надійти в цьому році. Поставка перенесена на наступний рік і знаходиться під питанням.

Ми не отримуємо за продовження льотного сертифікату грошей, вони не отримують можливості експлуатувати весь парк літаків Ан-124. Крім того, якби вони не полізли до нас, то ці літаки могли б бути модернізовані згідно з європейськими нормами з новим устаткуванням. У антонівців був такий проект. Наприклад, кожен літак має бути обладнаний пристроєм, що попереджає можливість зіткнення в повітрі, можливість зіткнення з високим предметом на місцевості. З гіркою чи з чимось таким як, наприклад, хмарочос.

Серійне виробництво Ан-140 в Самарі теж зупинено. Ми туди поставляли двигуни. Частина виробляла Росія, а частину – Україна. Отже втрати з обох сторін досить великі. Але ці літаки використовуються російськими військово-повітряними силами. Політичний аспект в кожному випадку треба оцінювати", – вважає експерт.

З приводу фінансової ситуації на підприємстві "Антонов" Романенко висловлюється не дуже оптимістично: "Вони втратили час. Занадто довго будували літаки для матінки Росії. Все, що не розробляв Антонов, було орієнтовано на російський, СНД-івський ринок і Африку. Лише окремі літаки (Ан-158) надходили на Кубу. І це замість того, щоб перейти на європейські стандарти. Тому втратили європейський ринок назавжди.

Сьогодні потенційні покупці для підприємства Антонова – це країни, які зараз переживають економічні труднощі, такі як Хорватія і Греція.

За словами політолога Сергія Толстова, Кабмін прийняв рішення про ліквідацію державного концерну "Антонов".

"По суті це підприємство знаходиться у стані ліквідації, - розповідає він. – За чутками, вони вже частково викуплене Китаєм і переносить виробничі потужності до однієї з китайських провінцій, а територія заводу вже розпланована під утилізацію і забудову якимось комплексами".

По материалам: glavnoe.ua
Добавить комментарий:
:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:
 Введите верный ответ 
Комментариев (0)