В Австралії збій утелекомунікаційній системі призвів до того, що люди протягом майже 14годин не могли додзвонитися у службу екстреної медичної допомоги. Унаслідок цього померло четверо осіб, включно із двомісячною дитиною. Генеральний директор телекомунікаційної компанії Optus Стівен Рюпідтвердив, що під час вимкнення двоє клієнтів зателефонували в Optus, щоб попередити, що дзвінки на три нулі (виклик швидкої допомоги) непрацюють, проте скарг не передали на вищий рівень. "Початковий аналіздемонструє, що ми не відреагували на ці дзвінки так, як очікували", –сказав він. Поліція почала перевіряти стан 150 осіб, чиї дзвінки на номер швидкоїдопомоги не спрацювали. З'ясували, що під час збою померли двомісячнийхлопчик і 68-річна жінка. Третій загиблий, 74-річний чоловік, зробив до600 спроб додзвонитися за номером "три нулі". Пізніше підтвердили, щопомерла ще одна людина, яка намагалася викликати "швидку". Прем'єр-міністр штату Південна Австралія Пітер Малінаускас заявив, щойого повідомили про вимкнення лише після того, як Optus розпочалапресконференцію, на якій оголосила про це громадськості. Він заявивжурналістам, що ніколи не бачив такої некомпетентності з бокукомунікаційної компанії.